Sisältöön »

Heinijärvi

Yhdistys

Heinijärven Suojelu ry:n säännöt

1. Yhdistyksen nimi ja kotipaikka2. Tarkoitus ja toiminnan laatu3. Jäsenet4. Jäsenen eroaminen ja erottaminen

Jäsenellä on oikeus erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti hallitukselle tai sen puheenjohtajalle taikka ilmoittamalla erosta yhdistyksen kokouksessa merkittäväksi pöytäkirjaan.

Hallitus voi erottaa jäsenen yhdistyksestä, jos jäsen on jättänyt erääntyneen jäsenmaksunsa maksamatta tai muuten jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on yhdistykseen liittymällä sitoutunut tai on menettelyllään yhdistyksessä tai sen ulkopuolella huomattavasti vahingoittanut yhdistystä tai ei enää täytä laissa taikka yhdistyksen säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja.

5. Liittymis- ja jäsenmaksu6. Hallitus7. Yhdistyksen nimen kirjoittaminen8. Tilikausi ja tilintarkistus9. Yhdistyksen kokoukset10. Yhdistyksen kokousten koollekutsuminen11. Vuosikokous12. Sääntöjen muuttaminen ja yhdistyksen purkaminen

Olemme Facebookissa