Sisältöön »

Heinijärvi

Heinijärven Suojelu ry:n säännöt

1. Yhdistyksen nimi ja kotipaikka2. Tarkoitus ja toiminnan laatu3. Jäsenet4. Jäsenen eroaminen ja erottaminen5. Liittymis- ja jäsenmaksu6. Hallitus

Yhdistyksen asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vuosikokouksessa valitut puheenjohtaja ja 2-8 varsinaista jäsentä sekä 2 varajäsentä.

Hallituksen toimikausi on vuosikokousten välinen aika.

Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan sekä ottaa keskuudestaan tai ulkopuoleltaan sihteerin, rahastonhoitajan ja muut tarvittavat toimihenkilöt.

Hallitus kokoontuu puheenjohtajan, tai hänen estyneenä ollessaan, varapuheenjohtajan kutsusta, kun he katsovat siihen olevan aihetta tai kun vähintään puolet hallituksen jäsenistä sitä vaatii.

Hallitus on päätösvaltainen, kun vähintään puolet sen jäsenistä, puheenjohtaja tai varapuheenjohtaja mukaan luettuna on läsnä. Äänestykset ratkaistaan yksinkertaisella äänten enemmistöllä. Äänten mennessä tasan ratkaisee puheenjohtajan ääni, vaaleissa kuitenkin arpa.

7. Yhdistyksen nimen kirjoittaminen8. Tilikausi ja tilintarkistus9. Yhdistyksen kokoukset10. Yhdistyksen kokousten koollekutsuminen11. Vuosikokous12. Sääntöjen muuttaminen ja yhdistyksen purkaminen

Olemme Facebookissa